Watermelon Smash,

L1010049長女の幼稚園でwatermelon smashなる催し物が。water melon smashて(笑。間違ってはいないけど正しいとも言い難いこの微妙なライン。文化の違いがある中の直訳は怖いですねw。

L1010054まさかの大役。

L1010065そしてまさかの侍女様が参加(笑。大人しく座ってなはれ。

L1010068はーい!!と率先して手を上げる長女様。ん〜学校と家の中でこうも違うとは(汗。クラスでは実はまとめ役で結構人気者らしい。

L1010072そして待ちに待ったwatermelon smash!!日本の盆休みに合わせて木、金と有給とって良かったな〜

 

 

comments

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s